2012. szeptember 25., kedd

Nyertem, nyertem és JÁTÉK

Két blogon is annyira szerencsés voltam, hogy én lettem a nyertes. Zora kisfia, Máté és Maminti lányainak keze is engem talált a legszerencsésebbnek. Maminti ajándéka még nem érkezett meg, de már készülőben van. (Majd hozom a képeket)

Szülinapomon Zora játékán csodálatos fonalakat és lenvásznakat nyertem. Íme:


Nagyon megörültem neki, bár még soha nem xszemeztem lenvászonra. Nem is igazán tudom, hogy mit is kellene rávarrnom. Az idő pedig sürget, mert december 31-ig valamit alkotnom kell.

Ekkor jött az ötlet, hogy játékot hirdessek, de most egy kicsit másképp. 
1. Küldj egy mintát a csakimariaeszter@gmail.com email címre október 30-ig.
2. Hirdess a blogodon. Bármilyen formában, de mindenkit ellenőrizni fogok.
3. Légy a követőm, ha arra érdemesnek tartasz.
4. Hagy egy bejegyzést ennél a linknél.

A küldött minták alapján én fogom kiválasztani a nekem legjobban tetszőt és sorsolás útján fogom eldönteni, hogy ki fogja megkapni a mintaküldők közül,  legkésőbb december 15-ig. 

Nagyon izgatott vagyok, hogy hányan fogtok jelentkezni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése