2012. szeptember 3., hétfő

Ajándékok :)

Először is szeretném megköszönni Ritának, hogy részt vehetek az általa szervezett szülinapi játékban. Nagyon izgalmasnak találtam a kiírást, ezért is jelentkeztem rá. Nagyon rossz passzban vagyok mostanában és gondoltam, ez majd segít abban, hogy ne mindig azokkal foglalkozzam, amik nem akarnak összejönni nálunk. :(

Nem sok jó dolog történik velünk az utóbbi évben. Nem is úgy sikerülnek a dolgok, ahogy azt elterveztük Janival. És ezen a helyzeten még csak rontott a mai nap, ami különösen rosszul sikerült a számomra egy munkahelyi más által el nem végzett dolog miatt. Nem gondoltam, hogy az estém még lehet kelleme, sőt mi több nagyon jó is.

Jani ma meglepett. Ezekből az apró dolgokból tudom, hogy még 6 év együttlét és 4 év házasság után is ugyan úgy szeret, mint az elején. Most is itt szuszog mellettem, jó hallgatni, ahogy alszik. Íme az ajándéka:


Igaz, hogy másoknak ez csak két krumpli, de nekem mi vagyunk és ezek a mi kertünkben teremtek. 

A második meglepi, hogy megkaptam az első szülinapi ajándékomat Katától alias Bibirctől. Mielőtt bármit mondanék mutatom a képeket.






Nem tudok igazából mit mondani, mert annyira gyönyörűségesek mind. A fülbevaló a kedvencem, és holnap a nyaklánccal  bent is el fogok dicsekedni :), mert annyira szépséges. A mogyorós csokit imádom és a teákat is nagyon kedvelem. Összességében, Kata NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! Bearanyoztad a mai napomat. :o)

És végezetül. Latinka ajándékláncában én Évától ezeket kaptam:


4 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot kívánok játékon kívül, hisz én másik csapatban vagyok. A krumplik fantasztikusak:))))
    Nem kapcsolnád ki a szóellenőrzést, olyan nehéz eltalálni a helyes betűket. Sokszor ez tart vissza sokunkat a megjegyzéstől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :))))
      Szóellenörző kikapcsolva:)

      Törlés
  2. Nagyon sok boldog szülinapot !Tudom,egy kicsit korai,de nem tudom kiszámolni a postát külföldről.Van mikor hetek kellenek,most két nap alatt odaért.Örülök,hogy tetszik,viseld egészséggel!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm még egyszer! Biztos azért ért ide ilyen hamar, hogy jó napom legyen! :)

      Törlés