2018. március 19., hétfő

Ajándék egy vadásznak

Régóta nem keresztszemeztem már, mert valahogy mindig mással foglalom el magam, pedig nagyon szeretem csinálni. 

Mikor megláttam ezt a képet, rögtön a főnök jutott eszembe, hogy úgy is itt a névnapja és mindig azt mondja, hogy nem iszik (tehát a pia felesleges) és hát ő is hoz mindig valamit a névnapomra, tehát ezt illik viszonozni. 

Gondoltam a négy napon ünnep pont alkalmas lesz az elkészítéséhez. Persze pont olyan színek nem voltak otthon, amire éppen szükségem lett volna. Még szerencse, hogy egy héttel korábban jártunk a városban és ott sikerült beszerezni majdnem minden színt. (Egyet nem tudtunk DMC-ből Anchorra váltani, egy meg épp nem volt, így ezekhez csak hasonló színeket tudtam választani.) A négy nap persze nem csak arról szólt, hogy hímezzek (sajnos). De azért bő másfél nap alatt készen lettem. 

Íme itt az első fázis fotó, itt még hiányoznak dolgok:


Itt már kész, csak a mosást és vasalást várja:


És ilyen lett a keretben. Kicsit igazítanom kellett az eredeti mintán, hogy beférjen a keretbe. Nekem tetszik a végeredmény. :)


Köszönöm, hogy nálam jártál :)

2 megjegyzés:

  1. nagyon gyors és ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm. De azért Te sem panaszkodhatsz. Mindig megcsodálom micsoda szépségeket alkotsz :)

    VálaszTörlés