2014. május 26., hétfő

Asszony lesz a lányból

Kb. 18 évvel ezelőtt kezdtem el azzal foglalkozni, hogy délutánonként és hétvégente matematikát korrepetálok általános- és középiskolásoknak. Ezalatt az idő alatt sok-sok kis tanítványom volt és már sokan vannak köztük, akik azóta házasságban élnek vagy gyerekük van, sőt akad olyan is, aki azóta már el is vált. De most a hétvégén az egyik legelső kis diákom ment férjhez. Furcsa, mert egészen kislány korától fogva ismerem. Neki készült ez a két medál és a gyűrű. :o)

Sokat bajlódtam mire kitaláltam, hogy  hogyan is lesz ebből medál, mert az első gondolat a szerelőkarika volt, de az egyáltalán nem vált be. Ezért aztán először hagytam is a dolgot pihenni, hogy hátha jön majd az isteni szikra. És így is lett, mert egyszer csak bevillant, hogy mi lenne ha teljesen hasonulna a gyűrűhöz. A végeredménnyel nagyon elégedett vagyok és a menyasszonynak is tetszett.

A fénykép nem sikerült a legjobban, de azért az első visszaadja a színeket, majdnem tökéletesen.

Még egyszer NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT! :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése