2014. január 28., kedd

Hó és garnéla

Végre megjött a várva várt hó nálunk is a hétvégén. Imádom, de nem csak én hanem Borsó is :). Ilyenkor alig lehet beimátkozni a lakásba. Inkább lefekszik, de akkor sem jön be.

Más!
Szombaton este nem tudtam, mit főzni és már december közepétől figyelt a fagyasztóban egy csomag óriás garnéla. Hát itt az idő, hogy végre elkészüljön. Én nagyon szeretem a garnélát, de magam még soha nem csináltam. Gondoltam kicsit "tájosra" kellene venni a figurát, de nem tudtam, hogyan is kezdjek hozzá. Az biztos, hogy többet fagyasztott garnélával nem fogok foglalkozni, mert szerintem nyersen sokkal könnyebb megtisztítani. Így annyira nem volt egyszerű, vagy csak mi voltunk hozzá bénák.
Egyébként tényleg hamar készen van. Az én változatom üvegtésztával, maradék párolt zöldséggel, és egy kis szója szósszal készült. Semmi extra. A tésztára csak forró vizet kellett önteni és várni még megpuhul. Hagymát és fokhagymát pároltam kevés oliván, hozzáadtam a rákokat, lelocsoltam szójaszósszal és lefedve néhány perc alatt megpároltam őket. Majd hozzáöntöttem a párolt zöldségeket, ezzel is összefőztem kissé, majd hozzá a tészta és már lehet is fogyasztani. Talán egy kis cukrot elbírt volna a szójaszósz miatt, de így is elfogyott. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése