2012. november 27., kedd

Ajándékok jönnek, mennek

Az utóbbi időben kicsit el vagyok maradva a blogolással, de most próbálom pótolni a dolgokat :) A kreatívkodás is egy kicsit nehezen ment az utóbbi időben, és nem csak azért mert nem volt időm, hanem mert nem is volt ötletem :(.

Először is. Judit volt a következő szülinaposunk Rita szülinapi játékában. Neki ezeket készítettem:




Aztán Latinak játékán Madarász Évának küldtem ezt a karkötőt:



és Krealady-től ezeket a csodaszép dolgokat kaptam. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a boszis szütyővel már az oldalán nagyon szemeztem :).)



Ez pedig már egy nagyon régi elmaradásom.  Maminti, a kicsi zöld tündér játékán nyertem ezt a nagyon édi párnát. A sok kis apróság még, amit nekem küldött igazi meglepetés volt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése